середа, 12 серпень 2020, 06:23
Новини

У Полонському Центрі обслуговування клієнтів можна зареєструватися у Особистому кабінеті та отримати відповіді на «газові питання»

У Полонському Центрі обслуговування клієнтів можна зареєструватися у Особистому кабінеті та отримати відповіді на «газові питання»

Нещодавно відкритий центр обслуговування споживачів газу, що у Полонному на Лесі Українки, 66, проводить «відкриті діалоги» зі споживачами.

Тож і цієї п’ятниці, 07 лютого, усі, хто завітав у свій центр, змогли задати запитання та отримати відповіді, а також навчитися користуватися дистанційними способами передачі показань лічильника, зареєструватися у Особистому кабінеті на сайті 104.ua.

Тож щоп’ятниці о 16-00 год., на полончан та мешканців району чекають у центрі обслуговування клієнтів АТ «Хмельницькгаз». Адже зараз — нововведень на ринку газу України чимало, які є новими, як для газовиків, так і для споживачів. А рішення щодо змін у газовій галузі приймає виключно держава, а працівники газових компаній зобов’язані реалізувати та роз'яснити їх на місцях.

Цього разу споживачі спілкувалися з керівником Полонської дільниці Віктором Лазарем та керівником центру Іриною Ковтунець. Темою розмови стала «гаряча» тема «двох рахунків» за газ, які нещодавно отримали всі українці та подоляни зокрема. Тож на зустрічі розповіли, що дані зміни є необхідністю, тому з нового року, згідно рішення НКРЕКП запроваджені окремі рахунки: один за спожитий газ, другий – за послугу з його доставки. А із загальних рахунків за газ, які до цього часу отримували споживачі, вилучена плата за доставку газу. Тож таким чином, завершено анбандлінг на газовому ринку. Тобто, продаж газу відділено від його доставки. 

Коментарі

Залишити коментар