середа, 3 червень 2020, 07:06
Новини

Необхідно отримати відповіді на «газові» питання? Завітайте у свій Центр обслуговування клієнтів

Необхідно отримати відповіді на «газові» питання? Завітайте у свій Центр обслуговування  клієнтів

07 лютого, у п’ятницю, у Старокостянтинівському центрі обслуговування клієнтів, що на Івана Богуна, 2, — відбулась чергова зустріч з клієнтами АТ «Хмельницькгаз». У невимушеній розмові споживачі задавали запитання, обговорювали нововведення на ринку газу разом з газовиками та отримували вичерпні відповіді. А також менеджери ЦОКу вчили старокостянтинівчан користуватися дистанційними способами передачі показань лічильника, реєстрували у Особистому кабінеті на сайті 104.ua та мобільних додатках 104.Mobile

Присутні мали нагоду спілкуватися з керівником Старокостянтинівського відділення Олегом Савченком та старшим менеджером центру – Оленою Петришеною та отримати відповіді на запитання. А темою розмови стала «гаряча» тема «двох рахунків» за газ, які нещодавно отримали всі українці та подоляни зокрема. Тож на зустрічі розповіли, що дані зміни є необхідністю, тому з нового року, згідно рішення НКРЕКП запроваджені окремі рахунки: один за спожитий газ, другий – за послугу з його доставки. А із загальних рахунків за газ, які до цього часу отримували споживачі, вилучена плата за доставку газу. Тож таким чином, завершено анбандлінг на газовому ринку. Тобто, продаж газу відділено від його доставки. 

Коментарі

Залишити коментар