п'ятниця, 13 грудень 2019, 03:18
Новини

Малий бізнес Хмельниччини готує звернення до нової влади

Малий бізнес Хмельниччини готує звернення до нової влади

Ліга роботодавців закликає долучитися всіх представників бізнесу Хмельниччини ознайомитись із вже напрацьованими пропозиціями та додати свої для звернення до:

Керівника Хмельницької ОДА

Президента України

Кабінету Міністрів України.

На сьогодні Обласною організацією «Ліга роботодавців» вже проведено аналіз та узагальнення проблем, які виникають у членів організації при веденні бізнесу. Пропозиції наведені нижче і сформовані в порядку перспективи позитивного вирішення питань та в межах їх компетенції, які в певній мірі вже враховують і пропозиції інших громадських об’єднань.

Голова Ліги роботодавців області Валентин Гривнак повідомив журналістам АКТУАЛЬНО про те, що в подальшому буде проведено публічне обговорення узагальнених пропозицій та розпочнуться кроки по їх реалізації.

При наявності у Вас зауважень, доповнень пропонуємо їх направляти на електронну адресу Ліги роботодавців: ligarob@ukr.net.

 Пропозиції Голові Хмельницької облдержадміністрації:

 1. Впровадити практику організації щоквартальних зустрічей представників бізнесу з головою обласної (районних) адміністрацій, головами місцевих рад.

 2. Забезпечити розміщення на сайті облдержадміністрації інформації щодо:

— контактних даних працівників усіх контролюючих органів, які здійснюють перевірки в області, з зазначенням місць прийому, часу роботи, електронних адрес по кожному місту та району, працівники яких/які надаватимуть консультації, допомогу представникам бізнесу.

 — щоквартальних графіків проведення семінарів, навчань, які проводяться контролюючими органами.

 3. Ініціювати проведення, за участі представників організацій роботодавців, аналізу ефективності використання коштів отриманих ними з обласного бюджету та бюджетів місцевих рад.

 4. Проаналізувати та вжити заходи щодо узаконення використання ставків в області та природних ресурсів.

 5. Запровадити в області з метою забезпечення ефективної та системної комунікації бізнесу з органами державної влади та місцевого самоврядування, а також державними підприємствами інститут бізнес омбудсмена.

Президенту України:

 1. Забезпечити дотримання вимоги п.4.1. ст.4 Податкового кодексу України про те, що зміни до будь-яких елементів податків та зборів не можуть вноситися пізніш, як за шість місяців до початку нового бюджетного періоду, в якому будуть діяти нові правила та ставки шляхом не підписання проектів Законів України, які надані на підпис з недотримання вище вказаної норми Податкового кодексу України.

 2. Ініціювати проведення інвентаризації «економічних» кримінальних справ з метою виявлення «замовних» та прийняття відповідних рішень.

 3. Ініціювати внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення в частині визначення розмірів штрафів з врахуванням економічно обґрунтованої відповідальності за здійснене правопорушення, передбачивши збільшення розмірів штрафів за здійснення підприємницької діяльності без державної реєстрації.

 4. Забезпечити створення єдиного органу з розслідування економічних злочинів, ліквідацію податкової міліції та інших економічних підрозділів правоохоронних органів.

 5. Сприяти визначенню Державної регуляторної служби України, як державного органу відповідальною за стан розвитку малого та середнього підприємництва, з наданням відповідних повноважень.

 Кабінету Міністрів України:

 1. Скасувати обов'язкову сплату ЄСВ для ФОП у періоди, коли вони не працюють, скасувати обов'язкову сплату ЄСВ для ФОП, які сплачують ЄСВ зі своєї заробітної плати за основним місцем роботи.

 2. Зберегти спрощену систему оподаткування. Збільшити поріг ПДВ та обороту ФОП до 5 млн грн 1 млн. зараз) і прив'язати ФОП всіх груп до індексу споживчих цін. Надати права ФОП на спрощеній системі оподаткування надавати послуги юридичним особам на загальній системі оподаткування.

 3. Внести зміни до Податкового кодексу України та передбачити, що податкова соціальна пільга застосовується до доходу, нарахованого на користь платника податку протягом звітного податкового місяця, як заробітна плата, якщо його розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру місячного розміру мінімальної заробітної плати встановленої на 1 січня звітного податкового року, помноженої на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень.

 4. Напрацювати виважені розміри санкцій стосовно юридичних та фізичних осіб-підприємців, які використовують найману працю, та внести відповідні зміни в статтю 265 Кодексу законів про працю України. Внести зміни до законодавчих актів, розробити та прийняти порядок щодо здійснення контролю за громадянами, які здійснюють підприємницьку діяльність без державної реєстрації.

 5. Забезпечити запровадження сучасного трудового права, заснованого на свободі трудового договору. Спрощення кадрового обліку для приватних підприємців. А саме: відміна штатного розпиcу, особових карток найманих осіб, правил внутрішнього трудового розпорядку і т.п..

 6. Об’єднати ПДФО, ЄСВ та військовий збір та зменшити навантаження на фонд оплати праці найманих осіб, що стажуються, а також молодих спеціалістів (перше місце роботи), а саме: зменшення розміру оподаткування з розрахунку: 12% до пенсійного збору та 10% ПДФО на період перших 3-х місяців роботи.

 7. Скасувати обмеження, щодо можливості перебування найманих осіб в відпустці за власний рахунок протягом 15 календарних днів. Збільшення можливого перебування найманих осіб в відпустці за власний рахунок протягом 30 днів з можливістю податкових канікул по оподаткуванню заробітної плати найманих осіб в цей період.

 8. Передбачити диференціацію ставок податку на нерухоме майно в залежності від місця знаходження та його вартості, скасувати податок на нерухоме майно для платників єдиного податку.

 9. Відміна пункту п. 296.10 ст. 296 Податкового кодексу України щодо застосування реєстратора розрахункових операцій платником єдиного податку другої і третьої груп (фізичні особи — підприємці), обсяг доходу яких протягом календарного року перевищує 1 млн. грн., дія якого є не ефективною, а також такою, що призводить до тінізації бізнесу.

 10. Скасувати застарілі та надмірні штрафні санкції за порушення обігу готівки. Скасування ліміту каси і обов'язку здавати готівку в банк. Запровадження мораторію розширення сфери застосування РРО до моменту промислового впровадження РРО третього покоління.

 11. Скасувати право ДФС здійснювати автоматичне блокування реєстрації геть усіх податкових накладних, що складаються певним платником податку, що фактично блокує роботу підприємства, підприємця.

 12. Передбачити фінансову відповідальність держави за нанесення шкоди бізнесу в результаті прийняття посадовими особами незаконних рішень чи вчинення ними дій з перевищенням повноважень. Запровадження адміністративної та дисциплінарної відповідальності посадових осіб державних органів за складання актів перевірок в разі скасування судом нарахування податкових зобов'язань або штрафних санкцій.

 13. Передбачити в межах штатної чисельності контролюючих органів створення підрозділів, визначення працівників в кожному місті та районі, працівники яких/які надаватимуть консультації, допомогу представникам бізнесу. Забезпечити розміщення на сайтах контролюючих органів щоквартальних графіків проведення.

 Крім того, з метою забезпечення наповнення бюджету та утвердження соціальної справедливості пропонуємо:

 1. Виключити пункт 4 частини першої статті 1 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464 – VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», а саме:

«4) максимальна величина бази нарахування єдиного внеску — максимальна сума доходу застрахованої особи на місяць, що дорівнює двадцяти п'яти розмірам прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом, на яку нараховується єдиний внесок».

 2. Сприяти детінізації економіки, зокрема ринку оренди землі та сільгосппродукції.

 3. При здійсненні закупівлі металобрухту, сільгосппродукції, як рослинного так і тваринного походження доцільно ввести прозоре оподаткування в розмірі 8-10% від обсягу надходження коштів на розрахунковий рахунок суб’єкта господарювання.

 4. Запровадити єдиний податковий електронний документ задля контролю ланцюга постачання ризикових категорій товарів та стимулювання покупця отримувати фіскальний чек при їх покупці.

 

Коментарі

Залишити коментар