вівторок, 22 червень 2021, 13:31
Новини

Попри усі складнощі нинішнього життя - повага та щире спілкування мають особливу цінність.

Попри усі складнощі  нинішнього життя -  повага та щире спілкування мають особливу цінність.

«Хмельницькгаз» продовжує інвентаризацію показань газових лічильників.

Тож контролери газорозподільної компанії звіряють дані приладів обліку, передані споживачами. Адже необхідно привести у відповідність передану інформацію до реальних обсягів використаного природного газу. Як відомо, нинішній опалювальний період став затяжним та, відповідно, збільшилось використання енергоносія. Крім того, спостерігалось і значне коливання вартості газу. Тож сто п’ятдесят контролерів «Хмельницькгазу» поспішають до споживачів, аби за допомогою спеціального мобільного додатку 104 Мобайл зафіксувати дані, що автоматично потрапляють до програми. 

Більше п’яти років працюють інспекторами-контролерами Хмельницького відділення АТ «Хмельницькгаз» Регіна Гороховська та Майя Риндіна. Старанні, досвідчені співробітники заслужили повагу не лише серед колег, а й головне – у своїх споживачів. 

Регіна щоранку поспішає на віддалений мікрорайон міста — Гречани, далі – на вулицю Хотовицького. Адже знає: її чекають споживачі, окремі з яких вже стали ніби рідними, особливо люди старшого поважного віку.

Попри усю складність та щоденне фізичне навантаження, я завжди з радістю поспішаю щоранку на роботу в «Хмельницькгаз». Адже знаю: мене чекають споживачі, крім того, саме зараз – гаряча пора, коли необхідно після тривалої зими звірити дані лічильників та все зафіксувати у мобільному додатку, дані з якого автоматично відобразяться у кожного споживача, — ділиться Регіна Болеславівна.

Разом з колегою пліч-о-пліч працює понад п’ять років й інспектор Майя Риндіна. Завжди усміхнена, позитивна, охоче розповідає про щоденну роботу та спілкування на дільниці у Редвинцях та мікрорайонах обласного центру. 

За цей час чимало змінилося у нашій праці, — розповідає Майя Олександрівна. – Якщо раніше ми відвідували клієнтів з ручкою та зошитом, то тепер усі мої 150 колег по області діджиталізовані, адже маємо на телефонах мобільний додаток 104 Мобайл. І це – дуже комфортно та сучасно як для нас, так і споживачів. Адже бачимо усю необхідну інформацію та одразу інформуємо про актуальні показання лічильників, суму до оплати. Крім того, реєструємо охочих у особистому кабінеті, вайбер-боті, навчаємо передавати показання, сплачувати онлайн.

Тож попри їх нелегку та відповідальну щоденну роботу, із захопленням слухаєш розповіді контролерів «Хмельницькгазу» про те, як допомагають стареньким і порадою, і доброю справою. 

«До сліз розчулює мене споживач, коли одразу при моєму відвідуванні починає грати на баяні», — усміхається Регіна Гороховська.

А я ніколи не забуду, як у сильні морози у Редвинцях господар підвозив мене для зняття контрольних показань лічильника на справжнісінькому дерев’яному возі. Такі враження від спілкування зі споживачами залишаються на все життя! — резюмує Майя Риндіна. 

Тож попри усі складнощі нинішнього життя — повага та щире спілкування мають особливу цінність та людяність. 

Коментарі

Залишити коментар