п'ятниця, 26 квітень 2024, 15:40
Новини

Почути кожного: адміністратори сервісних центрів МВС Хмельниччини опанували основи жестової мови

Почути кожного: адміністратори сервісних центрів МВС Хмельниччини опанували основи жестової мови

На Хмельниччині відбувся тренінг з вивчення основ жестової мови: «Жестова мова для адміністраторів сервісних центрів МВС» – новий підхід в наданні адміністративних послуг людям із порушеннями слуху та/або мовлення.

Працівники, які відвідали тренінг, із задоволенням зазначають, що зрозуміти жестову мову зможе й людина, яка ніколи її не вивчала, оскільки більшість жестів є доволі логічними й дублюють дії та явища, які описують.

«Однозначно цей тренінг сприятиме нашим адміністраторам у їх повсякденній роботі, адже щодня вони зустрічають різних людей, котрим необхідно отримати наші послуги, і їх потрібно почути, зрозуміти. Це також дозволить оволодіти жестовою мовою передусім як засобом комунікації, забезпечить надання адміністративної послуги швидко та зручно», — зазначив заступник начальника регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області Віталій Ковальчук.

Ми переконані, що ці знання покращать спілкування з людьми, які мають порушення слуху та мови, адже, поява більшої кількості людей, які знають жестову мову допоможе навчитися сприймати людей з вадами слуху адекватно — з повагою до них і прагненням допомогти.

Кожен має відчувати комфорт. Кожен має відчувати значимість. Будуємо справжню європейську державу – Україну.

Коментарі

Залишити коментар