вівторок, 19 березень 2024, 09:15
Економіка

Експерт розповів, як Зеленський домігся того, аби перевантажені фури більше не розбивали доріг

Експерт розповів, як Зеленський домігся того, аби перевантажені фури більше не розбивали доріг

Прийняті напередодні Верховною Радою і Президентом Володимиром Зеленським рішення дозволять раз і назавжди вирішити проблему з перевантаженим транспортом, який довгий час руйнував дороги України. 

Йдеться про закон про автоматичну фіксацію порушень габаритно-вагових параметрів, який Зеленський підписав 28 червня, і про законопроєкт «Про внесення змін до Кодексу України про адмінправопорушення щодо окремих питань здійснення габаритно-вагового контролю», який парламент ухвалив у другому читанні 29 червня. 

Про це написав у Facebook глава Інституту публічної політики та консалтингу Сергій Биков.

Таким чином на українських дорогах вперше з часів Незалежності почнеться автоматична фіксація і нарахування штрафів за перевантажені вантажівки, — розповів він.

Експерт наголошує, що за порушення передбачені такі штрафи:

— за перевезення вантажів без необхідних документів — 17 000 грн, для міжнародних перевезень — 34 000 грн;

— за перевищення габаритно-вагових нормативів — штраф від 8 500 грн до 51 000 грн;

— за відмову від габаритно-вагового контролю або відмова від зупинки на вимогу — 51 000 грн.

Рішення назріло давно. Зі стартом в 2020 році програми президента Зеленського «Велике будівництво» держава вкладає величезні кошти платників податків в розвиток українських доріг. Це обличчя нашої країни, безпека для людей і шлях для інвестицій. Розбивати це обличчя хамством перевізників — просто нечесно щодо 40 мільйонів українців, — зазначив експерт.

Биков нагадав, що зі стартом президентської програми також почалася установка систем «Зважування в русі» — WIM.

З WIMом не домовишся, йому на лапу не покладеш, проїхав по трасі перевантаженим — автоматично чекай штрафу з декількома нулями. За останні півтора року на дорогах встановлено 48 майданчиків Weigh-in-Motion, далі буде ще, — наголосив він.

Експерт також додав, що таким чином «Велике будівництво» стало підставою для цілої низки змін.

Тому що хороші дороги — це не просто рівний асфальт. Це показник поваги до законів і до людей, які живуть в цій країні, — констатував Биков.

Нагадаємо. що в 2021 році в рамках «Великого будівництва» в Україні буде побудовано і відремонтовано 6500 км доріг і 150 мостів.

Коментарі

Залишити коментар