п'ятниця, 23 жовтень 2020, 10:45
Новини

Про наболіле доступно: газовики запрошують подолян до діалогу

Про наболіле доступно: газовики запрошують подолян до діалогу

У центрах обслуговування клієнтів «Хмельницькгазу» відбуваються відкриті діалоги зі споживачами.

Уже стали традиційними відкриті професійні діалоги газовиків зі споживачами, які відбуваються щоп’ятниці о 16-00 год. у всіх одинадцяти Центрах обслуговування клієнтів. Такі зустрічі започатковані, ще восени 2019 року. На них усі бажаючі мають змогу поспілкуватися у невимушеній атмосфері з представниками газорозподільної компанії, які йдуть назустріч споживачам у роз’ясненні важливих газових питань. Тож 07 лютого чергове спілкування з хмельничанами та споживачами газу Хмельницького району пройшла у центрі обслуговування клієнтів, що у Хмельницькому по вул. Свободи,22.

А питаньу хмельничан, як бачимо, багато, а також інововведень на ринку газу України чимало, які є новими не тільки для споживачів, а й для самих газовиків. Адже рішення щодо змін у газовій галузі приймає виключно держава, а працівники газових компаній зобов’язані реалізувати та роз'яснити їх на місцях.

Тож минулої п’ятниці, 7 лютого, гарячою темою розмови стали «два рахунки» за газ, які нещодавно отримали всі українці та подоляни зокрема. Комерційний директор компанії Олександр Надольний та менеджери вислухали людей, але констатували, що дані зміни є необхідністю. Окремі рахунки з нового року запроваджені рішенням НКРЕКП: один за спожитий газ, другий – за послугу з його доставки. А із загальних рахунків за газ, які до цього часу отримували споживачі, плата за доставку газу вилучена. Тож таким чином, завершено анбандлінг на газовому ринку. Тобто, продаж газу відділено від його доставки. 

Крім того, на цих зустрічах люди часто запитують в який ще спосіб можна передавати данні лічильника та звірятися. Тож споживачів знайомлять з можливостями сучасних онлайн-сервісів та як ними користуватися, а це Особистий кабінет споживача газу на сайті 104.u і мобільний додаток 104 Mobile. Саме вони дозволяють не відстоювати людям щомісяця з 1 по 5 число черги в Центрах обслуговування. А от щоб передати дані лічильника, є багато способів — смс-кою, через Контакт-центр тощо. 

Тож аби уникнути непорозумінь та отримати професійну інформацію з перших вуст – «Хмельницькгаз» запрошує усіх бажаючих до змістовної та компетентної розмови, а у Хмельницькому — на вул. Свободи,22,-де знаходиться центр обслуговування клієнтів.

Коментарі

Залишити коментар